Wie
ben ik eigenlijk?
Na een dynamische zoektocht wat echt bij me past en waar ik goed in ben, kom ik uit op goede strategische vormgeving.
Ik - Koen IJssel, geboren in 1990 en getogen Zwollenaar - ben erg graag met letters, kleuren, vormen en grafiek bezig. Een echte conceptdenker, die behalve ‘out-of-the-box’ ook prima ‘indoor’ met een bedrijf kan meedenken. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik mezelf nu een zeer creatieve en snelle dtp-er moet noemen of een goede ontwerper die ook technisch en praktisch de puntjes op de i zet. In ieder geval ben ik niet voor één merk te vangen.
Genoeg ideeën en mogelijkheden om jouw bedrijf de uitstraling te geven die het verdient.
Wat doet
BRANDITY eigenlijk?
BRANDITY richt zich op de vormgeving van je merk en identiteit. In het kort kan ik mijn werkzaamheden het beste omschrijven als het verzorgen van een passende huisstijl. Een goed logo en de grafische vormgeving van je drukwerk zoals brochures, flyers en visitekaartjes. Ook richt ik me op het ontwerp van (digitale) producten als complete huisstijlen en beeldmerken van websites.
Ik ben dus eigenlijk bezig met:
-
Het verzorgen van de grafische vormgeving van jouw merk (huisstijl en beeldmerk)
-
Het visueel vertalen van marketingstrategie naar merk, huisstijl, campagneconcepten, communicatietools en digitale media
-
Het bewaken van de huisstijl van websites en andere online- of printmedia door te zorgen voor eenheid tussen vormgeving en beeld- en tekstelementen
1. Briefingsgesprek
2. Conceptontwerp
3. Correctieronden
4. Eindresultaat
Werk-
wijze
BRANDITY werkt met vaste en lage prijzen. Zo weet je meteen waar je aan toe bent. Dat is makkelijk voor mij als maker en voor jou als klant.
Wanneer je aangeeft dat je van de diensten van BRANDITY gebruikt wilt maken, neem ik zo gauw mogelijk contact met je op voor een briefingsgesprek. Dit kan telefonisch, maar face to face aan de koffie tafel is misschien nog beter. In dit gesprek brengen we samen de wensen en mogelijkheden in kaart. Denk hierbij aan stijl, kleur, formaat maar ook aan de doelgroep die je wilt bereiken.
Als de opdracht bij mij duidelijk is, begint mijn feestje! Ik maak en bedenk een conceptontwerp. Deze stuur ik naar je op en aan de hand van jouw reactie komen we samen tot het uiteindelijke ontwerp. Meestal hebben we aan één of twee redactieronden genoeg om tot een mooi en professioneel eindresultaat te komen.
Het eindresultaat wordt drukklaar (dus digitaal) naar je opgestuurd. In overleg en tegen meerprijs kan ik je ontwerp ook laten drukken bij de drukkerij; dan heb je alles volledig verzorgd in huis.